Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Planering förlossning/bb-väska

Publicerad 2013-12-19 14:54:46 i My life 24/7,

Nu blir det kanske lite upprepning av bilder här idag men så får det va när jag nu planerar väskan som ska med in till förlossningen. :) så detta är vad vi planerat änsålänge:


Uppe f.v
Windstopper overall strlk 56 - POP
Mössa strlk 50/56 - H&M
Grått set strlk 50 - H&M
Vitt set strlk 50 - H&M
Mustasch set strlk 56 - Kappahl



Paket med blöjor strlk 1 - Libero
Mysig filt - Gekås
Napp strlk nyfödd - MAM

Något vi glömt till lillebror? Står ganska still just nu :p

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2013-12-26 21:41:36

den där overallen från POP är så himla söt =) har oxå en sån liggandes här hemma som väntar på lillebror =)

Svar: Den är verkligen superfin! :)
Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela